Шест причини, поради които не можете да се отървете от коремните мазнини

· 03.02.2018
Прекалено дългите периоди на стрес и недостатъчното спане могат значително да попречат на каквито и да е практики, които сте предприели в тази борба

Има повече причини, поради които да искате да се отървете от коремните мазнини, отколкото само да изглеждате добре, когато се оглеждате в огледалото.

Коремната мастна тъкан не е най-доброто нещо, знаем това. Не ни харесва, това е ясно. Но най-важното е, че това не е здравословно.

Прекомерната коремна мазнина е пряк предсказател за множество свързани заболявания като сърдечни болести, диабет тип 2 или инсулинова резистентност.

Отслабването в тази област тялото не е лесно, нито ще се случи за една нощ: трябва да сте последователни, отдадени и да подобрите начина си на живот колкото е възможно повече.

В днешната статия искаме да ви помогнем с това: да се отървете от коремните мазнини е възможно и ще ви научим как да го постигнете.

Има шест причини, поради които не можете да се отървете от коремните мазнини

за да се отървете от коремните мазнини, ограничете консумацията на преработени храни

1. Все още консумирате твърде много преработени храни

Можете да започнете диета и да я следвате вярно. Можете дори да започнете да правите набор от упражнения, които са ви препоръчали, но все още не виждате резултати … Какво правите грешно, така че стомахът ви да не разпознава цялото усилие, което сте направили?

  • Една от основните причини е, че все още консумирате цялата гама от преработени храни: бял хляб, бисквити и чипс, рафинирана захар, газирани напитки или подсладители.
  • Запомнете този факт: коремната мазнина е свързана с възпаление, така че яденето на твърде много преработени храни ще направи много по-трудна задачата да се отървете от коремните мазнини.

2. Мислите, че трябва да елиминирате „всички“ типове мазнини от вашата диета

за да се отървете от коремните мазнини, консумирайте зехтин и авокадо

Има хора, които правят това. Те си казват, че няма да ядат никаква мазнина и отстраняват много храни от диетата си, което всъщност ще помогне да се изгори коремната мазнина.

В нашите статии ви говорим многократно за добри мазнини, наречени мононенаситени мазнини. Те имат противовъзпалителни ефекти и ни помагат да се погрижим за сърцето и да подобрим нашето тегло.

Не се колебайте да добавите към вашата диета храни, съдържащи тези видове мазнини. Те включват:

  • Зехтин
  • Авокадо
  • Ядки
  • Слънчогледови семки
  • Мазна риба (като сьомга)

3. Може би не правите правилните упражнения

Понякога не е достатъчно да ходите половин час, да плувате, да танцувате или да правите йога …

Всички тези практики са полезни, но всъщност не ни карат да работим върху тези „ключови области“, които се намират в нашия корем, таза и гърба и т.н.

Трябва да сте наясно, че да се отървете от коремните мазнини изисква малко повече усилия, затова е необходимо да следвате много специфичен набор от упражнения за тази цел.

4. Страдате от много стрес

за да се отървете от коремните мазнини, опитайте да ограничите стреса

Това е важно, защото не всеки го обмисля, взема предвид или му обръща внимание.

Може да следвате тази страхотна диета, която ви препоръчваме отблизо, да отидете във фитнес залата и оставите на треньор да ви обясни какви упражнения трябва да правите, за да получите плосък, перфектен стомах.

Не виждате обаче никакви промени. Защо?

  • Дългите периоди на стрес променят метаболизма и повишават нивото на кортизол в кръвта.
  • Поради това по-високо ниво на кортизол в кръвта съществува риск от повишаване на висцералната мастна тъкан и по-лесно задържане на мазнините.

5. Не спите достатъчно

Запомнете и „запечатайте“ в мозъка си тази жизненоважна информация: спането по-малко от 6 часа на ден е вредно за живота, здравето и психическото ви благосъстояние.

Освен това, ако прекарвате между 2 или 3 последователни месеца, в които спите между 5 и 6 часа на ден, не само че няма да можете да загубите сантиметри от талията си, но също така рискувате да натрупате повече тегло и да развиете диабет.

6. Тялото ви има форма на круша?

Може да изглежда иронично, но има обяснение: нормално е да говорим за формата на нашето тяло и за нашата генетична тенденция да натрупваме мазнини в определени части на тялото.

  • Жените отслабват в горната част на тялото си: лицето, бюста, ръцете и т.н. Въпреки това, те са склонни да натрупват тегло около корема и бедрата.
  • В този случай и поради генетични причини, често е трудно да се отървем от мазнините от тези области. Въпреки това, „трудно“ не е синоним на невъзможно.

Ключови съвети за отърваване от коремните мазнини и оформяне на тялото

за да се отървете от коремните мазнини е нужно и да спортувате

Както казахме и в началото: за да имате твърд, плосък корем с по-малко мазнини, е нужно да извършите промяна в много навици.

За да постигнете тази метаморфоза, първо трябва да насърчите промяната в собствения си ум.

  • Фразите, които можете да си повтаряте ежедневно са: „Аз губя тегло“ (вместо „Искам да отслабна“) или „Горд съм с усилията, които правя“ (вместо “ Аз ще работя усилено“).

С тези фрази подсилвате настоящето действие и желания резултат, а не простия процес, който понякога пренебрегваме или ни убягва.

Обърнете внимание на препоръките, които ще ви помогнат да постигнете загуба на мазнини в корема. Има някои промени, върху които трябва да се фокусирате в момента:

  • Започнете деня с чаша хладка вода с лимон. През деня може да пиете чай от салвия.
  • Консумирайте разтворими фибри, намалете консумацията на рафинирани въглехидрати и не прескачайте никакви ястия през деня.
  • Премахнете алкохола и транс-мазнините от вашата диета. Заменете ги с мононенаситени мазнини и увеличете консумацията на протеини.
  • Управлявайте стреса и правете аеробни и силови упражнения.
  • Спете между 7 и 9 часа на ден.
  • Консумирайте риба като сьомга, скумрия, херинга и сардини.
  • Яжте пробиотични храни, които се грижат за чревната флора.
  • Следвайте диетата си и тези съвети и споделяйте с близките около вас.

Ако имате обща цел с приятел, член на семейството или партньор, ще се почувствате по-мотивирани.

В заключение, не забравяйте, че няма да видите резултатите в рамките на седмици или дори месеци.

Следвайте тези указания, за да осигурите добър начин на живот и адекватно хранене.