Имате ли време да се упражнявате? Разбира се, че да!

За да останем във форма, трябва да се упражняваме всеки ден.

Уседналият начин на живот се е превърнал в един от основните врагове на човешкото здраве. За съжаление с течение на времето все повече хора попадат в този капан.

Прекарваме много от работното си време на бюро. Много от домакинските ни задължения също изискват от нас да оправяме документи. Съществуват и академични занимания, през където можете да прекарате часове, отново седнали на бюрото.

Поради това много хора изпитват трудности да поддържат активен начин на живот.

Проблемът е, че малко по-малко хората започват да имат проблеми с метаболизма си. В крайна сметка това оказва влияние върху качеството им на живот.

Въпреки това, не е нужно да ходите на фитнес, за да останете във форма. Има различни упражнения, които можете да правите у дома.

Те отнемат само няколко минути. И можете да направите пълна тренировка с тях. Това означава, че можете да укрепите всичките си мускули и да отслабнете.

Най-важното нещо е да се упражнявате всеки ден. Спрете да се оправдавате с липса на време и отделете минута, за да фокусирате мислите си върху целите си.

Готови ли сте да започнете?

Да остане във форма, без да напускате дома

Ще ви представим една примерна физическа тренировка.
Това е рутинна тренировка, която се базира на интервалите, като често ще изразходи всичките ви сили.
Рутинните тренировки като тези намаляват времето, което тренирате, за сметката на увеличаването на трудността.
Ако се съмнявате в постигането на резултати, имайте предвид, че хиляди хора са достоен пример за това. Те са постигнали фантастични резултати именно с ежедневните тренировки.

Целта на тази рутина е да изразходите толкова, колкото бихте за един час във фитнеса.

Всъщност тези упражнения могат да ви помогнат да получите същите резултати в рамките на 10 или 15 минути.

Но те изискват отдаденост при упражняването.

Най-доброто нещо, което трябва да направите е да се отървете от всичките си оправдания.

Със значително по-малкото време, което изискват, ще ви бъде по-лесно да ги правите навсякъде.

Те могат да се практикуват у дома, в офиса ви или някъде другаде.

Подскоци

  • Застанете изправени, скочете и отворете краката си. В същото време вдигнете ръцете си високо над главата. След това скочете отново, но приберете краката си заедно и спуснете ръцете до бедрата. Опитайте се да синхронизирате ръцете и краката си в същият ритъм.
  • Повторете това упражнение толкова бързо, колкото можете, в рамките на 30 секунди.

Клекове

  • Застанете с краката на ширината на раменете. Леко сгънете коленете си.
  • Отпуснете седалището, сякаш ще сядате. Дръжте гърба изправен.
  • Вашето седалище не трябва да бъде по-ниско от коленете ви.
  • След това се изправете бавно.
  • Повторете колкото пъти можете за 30 секунди.

Кръстосани коремни преси

  • Легнете на йога килимче по гърба със свити колене. Стъпалата ви трябва да са на пода. Поставете ръцете си зад врата.
  • Направете коремна преса, но опитайте да докоснете един лакът с противоположното коляно. След това сменете лактите и коленете на следващото повторение.
  • Направете толкова, колкото можете за 30 секунди.

Мост

  • Легнете на гръб с ръце отпуснати до вас. Поставете стъпала си на пода. След това вдигнете бедрата си толкова високо, колкото можете.
  • Останете в това положение за 20 секунди. Направете три поредни повторения.

Трицепс

  • Започнете с рамене до равна повърхност, като стол. След това сложете ръцете си на тази повърхност и поддържайте тежестта си върху ръцете си. Издърпайте малко краката си напред.
  • Спуснете тялото си с бавно движение. Никога не оставяйте ръцете си да минават под ъгъл от 45 градуса спрямо тялото ви. След това вдигнете тялото си толкова високо, колкото можете.
  • Направете 3 серии от 15 повторения.

Дъска

  • Застанете с лицето надолу, подкрепяйки се с вашите предмишници и пръсти на краката. Уверете се, че държите както корема, така и гърба си изправени.
  • Запазете тази позиция за 30 секунди. И не забравяйте да стегнете както корема така и гърба.

Шпагат

  • Започнете, като направите крачка напред.
  • Подскачайте и премествайте краката си напред и назад.
  • Повтаряйте от 20 до 30 секунди.

Странични свивания

  • Започнете от едната страна. Поставете цялото си тегло върху предмишницата на тази страна и върху крака си.
  • Спускайте и повдигнете бавно тялото си, колкото можете.

Други препоръки, за да останете във форма

Физическите упражнения са един от стълбовете на оставането ни във форма. Но това не е единственото нещо, което трябва да правим. Тяхната ефективност зависи и от нашите други навици.
След тренировките първото нещо, за което трябва да се погрижите, е вашата диета. Трябва да имаме балансирана диета. Това означава да обърнете внимание на калориите и хранителните вещества, които консумираме.

Също така е важно да ограничим количеството алкохол, който пием. Причината отчасти се дължи на алкохола, който е голям източник на калории и токсини.

И накрая, трябва да избягваме стреса. Можем да практикуваме техники за релаксация и да спим по-добре, за да постигнем това. Това са всички навици от които се нуждаем както за психическо така и за физическо благополучие.
които искали