7 плода за бързо и естествено отслабване

Много хора смятат ябълките за скучни, но това са едни от най-полезните плодове, а експертите препоръчват да се яде по една на ден.

Консумацията на плодове е абсолютно необходимо условие да бъдете здрави. Някои плодове обаче помагат и да отслабнете по естествен начин. В тази статия ще ви кажем кои плодове да включите в диетата си за бързо и естествено отслабване. Съвсем скоро ще забележите, че губите тегло без да полагате усилие за това. Освен това се снабдявате с енергия и жизненост, като в същото време се избавяте от излишни течности, мазнини и токсини.

Лимон

Този цитрусов плод е отлично средство за пречистване на кръвта. Лимонът помага за изгаряне на излишните мазнини в тялото. Дори хора със стомашни проблеми могат да го консумират. Въпреки че е киселинен, той има и алкални свойства, които неутрализират киселините в стомаха.

Препоръчваме да пиете лимонов сок преди закуска, през деня и по време на ядене, особено ако ядете мазни храни.

Lemon-

Грейпфрут

Грейпфрутът е отлично средство за отслабване, защото помага на тялото ви да изхвърли излишните течности и пречиства организма, помага на черния дроб и разтваря мазнините. Този плод може да се яде суров или да се пие сок от него. Ако не ви допада горчивия вкус, може да го подсладите със стевия.

Можете да консумирате и етерично масло от грейпфрут, особено ако не е в сезон (но трябва да бъде за перорална употреба). Приемайте по една капка смесена с мед или зехтин сутрин.

Диня

Благодарение на високото съдържание на вода, динята е много засищащ плод, който ще ви предпази от преяждане, като същевременно има отлични диуретични характеристики. Повече от 90% от теглото му е вода. Има само 20 калории в 100 грама диня.

Тя също е богата на витамин С, витамини от група В, калий и ликопен – пигмент, който помага за предотвратяване на рак.

Важно е да не ядете диня с друга храна или като десерт, защото съдържа захар и вода. Те могат да забавят храносмилането и ще качите още килограми. Препоръчваме ви да ядете диня преди закуска или между храненията. Не я смесвайте с други храни, тъй като няма да усетите най-големите й ползи.

Можете да я консумирате сурова или като фреш с малко лимонов сок. Не премахвайте семената, защото те също са много полезни.
dinia

Горски плодове

Плодове като малини, къпини или боровинки се открояват с високото си съдържание на фибри и тяхната способност да регулират нивата на натрий. Те също съдържат антоцианини – вещества, които разграждат захарта и мазнините. Като консумирате тези плодове, вие ще отслабнете без да правите жертви. За да се възползвате в максимална степен от техните свойства, препоръчваме да ги консумирате в късната сутрин или следобед, точно като ягодите. Можете също да ги намерите замразени, в мармалад или на сокове без никаква допълнителна захар.

Ябълки

Много хора смятат ябълките за скучни, но това са едни от най-полезните плодове, а експертите препоръчват да се яде по една на ден. Ако са органични яжте и обелката – това ще помогне на тялото ви да изгаря мазнините, защото обелката съдържа урсолова киселина. Те също са с високо съдържание на фибри и могат да се консумират сурови, печени или варени с малко вода и канела.
qbalki

Круши

Крушите съдържат два незаменими антиоксиданта за намаляване на теглото – катехини и флавоноиди. Те се борят против задържането на течности, а също така помагат за премахване на токсините и мазнините в тялото. Ако ядете само круши за вечеря в продължение на една седмица и се храните балансирано през останалата част на деня, бързо ще забележите загуба на тегло. Също така може да ядете само круши и сок от круши по един ден на всеки две седмици.

Папая

Папаята е вкусен екзотичен плод с високо съдържание на фибри и вода, и с ниско съдържание на калории. Той помага за правилното усвояването на протеините. Ние препоръчваме да се започва деня с голямо парче прясна папая или фреш от папая, към който можете да добавите няколко семена. Това е едно отлично средство за борба с чревни паразити, които често пъти увеличават апетита. Също така, папаята е богата на витамин С, фолиева киселина, калий, витамин А, витамин Е и витамин К.